Total Pageviews

Wednesday, January 16, 2013

arini 17 januari 2013...aku buat salah besar kat abg...ari isnin ari uh aku tido pkol 6 pagi sbb aku tak keje..chat ngan ojan.. punyelah ye2 aku senyap kan je xnk abg tau nanti aku jugak yg kne marah tp abg tau jugak... abg betol2 saket aty ngan aku...sume aku ckp dye xnk caye...acane nih.. :(
 aku betol2 wt salah..abg byk sgt berkorban segalanya utk aku..tp ni yg aku balas kat abg..abg ... ayg mnx maaf ye...ayg tak patot wt abg cmtu... abg menyesal... ayg janji pasni ayg takkan wt lagi...ayg akan deactivated fb k demi abg..ayg betol2 takot kehilangan abg..ayg syg abg sorg je..BETOL!!!
love u!!!! ayg mnx maaf tau... kalau ayg ade dpn abg..ayg sggop melutut dpn abg asalkan abg maafkan ayg...mmmmuuuuuuuuaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! really sorry.. syg sgt kat abg,,,
KU PILIH HATIMU SAYANG.. for you abg <3 <-- see this

No comments:

Post a Comment